Definicje
LK RESORTS - LK RESORTS Michał Laskowiak z siedzibą w Kobyłce ul. Nadmeńska 9, 05-230 Kobyłka, NIP 1251100521, REGON 141249575 będąca stroną umowy najmu miejsca noclegowego na pobyt krótkotrwały z Klientem.
Klient - osoba fizyczna albo prawna, będąca stroną umowy o czasowe korzystanie
z miejsca noclegowego (umowy najmu miejsca noclegowego na pobyt krótkotrwały), będącego w dyspozycji LK Resorts.
LK RESORTS stanowią następujące obiekty (dalej „Obiekty” lub pojedynczo „Obiekt”):
· LK Osada Falsztyn, ul. Królowej Polski 107, 34-435 Falsztyn
· LK Łapsze Niżne, ul. Długa 11D, 34-442 Łapsze Niżne
· LK Forest Villa, ul. Leśna 69Ł, 34-442 Łapsze Niżne
· LK Mountain Residence, ul. Sprzycki 7, 34-435 Falsztyn
I. Postanowienia ogólne
Regulamin określa szczegółowe warunki dokonywania rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych, tj. zawarcia umowy o czasowe korzystanie z miejsca noclegowego (umowy najmu miejsca noclegowego na pobyt krótkotrwały wraz usługami dodatkowymi), będącego w dyspozycji LK Resorts („Umowa”) a także określa zasady na podstawie których wykonywana jest Umowa, tzn. odbywa się pobyt Klientów w lokalach położonych w Obiektach. Dokonanie rezerwacji za pośrednictwem serwisu internetowego www.lkresorts.pl jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu. Regulamin dotyczy także osób, które rezerwują pobyt za pośrednictwem innych portali. Umowa pomiędzy Klientem a LK RESORTS zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line bądź telefonicznie, mailowo lub za pomocą innych portali, na których jest wystawiona oferta wynajmu obiektów LK RESORTS.
II. Rezerwacja
1. Celem dokonania rezerwacji usługi, Klient rezerwuje pobyt on-line lub telefonicznie. Wstępne potwierdzenie rezerwacji następuje poprzez przesłanie wiadomości na adres email podany przez Klienta. Wstępna rezerwacja utrzymywana jest przez 72 h. W przypadku braku uznania w powyższym terminie wpłaty o której mowa w ust. 2 poniżej system anuluje taką rezerwację.
2. Wpłata dla potrzeb potwierdzenia wstępnej rezerwacji nastąpić może bezpośrednio poprzez system bezpiecznych płatności internetowych Przelewy24 albo też w formie tradycyjnego przelewu na numer konta podany w wiadomości email wysyłanej bezpośrednio po dokonaniu przez Klienta wstępnej rezerwacji. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Przelewy24.
3. Wiadomość email wraz voucherem oraz wpłata dokonana przez Klienta zgodnie z informacją email stanowią potwierdzenie zawarcia Umowy (umowy najmu lokalu w wybranym Obiekcie).
4. W przypadku gdy kwota opłacona przez Klienta zgodnie z informacją przesłaną w wiadomości email potwierdzającą wstępną rezerwację nie stanowi całej należność za pobyt, wówczas pozostałą kwotę należności należy uiścić na odpowiednią ilość dni podaną przez opiekuna Obiektu przypadających przed przyjazdem do Obiektu (jednakże nie mniejszą niż dwa dni robocze) na rachunek bankowy LK RESORTS.
5. Po otrzymaniu przez LK RESORTS całkowitej wpłaty (przez co należy rozumieć skuteczne dokonanie wpłaty przez system Przelewy 24 bądź też uznanie takiej wpłaty na rachunku bankowym LK RESORTS) Klient otrzyma wszystkie dane konieczne do realizacji pobytu, a w szczególności z danymi kontaktowymi do opiekuna odpowiedzialnego za przekazanie kluczy do lokalu objętego rezerwacją.
6. Na okoliczność zabezpieczenia ewentualności spowodowania szkód lub uszkodzeń w lokalu lub Obiekcie, najpóźniej na dwa dni robocze przed pobytem Klient zobowiązany jest do dokonania odpowiedniej wpłaty tytułem kaucji na rachunek bankowy LK RESORTS („Kaucja”), zaś wysokość Kaucji uzależniona jest od dokonanego wyboru Obiektu natomiast jej szczegółowa wartość przedstawiona została w stanowiącej Załącznik nr 1 do Regulaminu tabeli opłat i kosztów („Tabela opłat”). W Tabeli opłat przedstawione zostały także koszty oraz stawki według których dokonywane będą rozliczenia obejmujące zużycie mediów, koszt dodatkowych usług, bądź też innego rodzaju opłat zaś ustalone na podstawie Tabeli opłat należności stanowić mogą przedmiot potrącenia przez LK RESORTS z roszczeniem Klienta o zwrot Kaucji.
7. Kaucja zostanie zwrócona w ciągu 3 dni roboczych od zakończenia pobytu po weryfikacji stanu lokalu lub Obiektu. W przypadku wykrycia uszkodzeń spowodowanych przez Klienta pracownik LK RESORTS podejmie kontakt telefoniczny oraz wyśle wiadomość email a decyzja o rozliczeniu Kaucji zostanie wstrzymana do czasu usunięcia uszkodzeń, względnie ustalenia wartości koniecznej naprawy, w każdym razie rozliczenie Kaucji nastąpi w terminie do 14 dni od zwrotu lokalu. W przypadku gdy koszt usunięcia usterki, przywrócenia naruszonego stanu lub też wartość szkody zostaną ustalone lub też odpowiednia czynność zostanie dokonana, wówczas LK RESORTS uprawniony jest do pokrycia takiego kosztu bezpośrednio z Kaucji a w przypadku gdyby wpłacona przez Klienta Kaucja nie pokrywała całej wysokości naprawy lub szkody wówczas Klient zobowiązany jest do uzupełnienia brakującej kwoty w terminie do 7 dni od daty otrzymania wezwania ze strony LK RESORTS. Jeśli wysokość naprawy lub szkody była niższa niż wysokość wpłaconej przez Klienta Kaucji, wówczas LK RESORTS dokona zwrotu takiej nadwyżki na rzecz Klienta co nastąpi w terminie do 7 dni od daty poinformowania Klienta o wysokości Kaucji zaliczonej na koszt naprawy lub usunięcia szkody.
8. Opłata klimatyczna nie jest wliczona w cenę pobytu w Obiekcie, płatność w tym zakresie dokonywana jest na miejscu w formie gotówkowej.
9. Opłata za prąd rozliczana będzie wg zasad przewidzianych w ust. 6 powyżej tzn. w Tabeli opłat z uwzględnieniem, że sposób jej naliczania oraz stawki obowiązujące dla każdego z Obiektów mogą być w Tabeli opłat określane indywidualnie dla każdego z Obiektów.
III. Warunki umowy najmu
1. Usługi objęte Umową zawartą pomiędzy LK RESORTS a Klientem uzależnione pozostają od wyboru przez Klienta odpowiedniego pakietu usług wynajmowanego lokalu w wybranym Obiekcie.
2. Klient może korzystać z lokalu jedynie w celach mieszkalnych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody LK RESRORTS.
3. Dostęp do lokalu przekazywany jest w formie kodu na podstawie którego Klient uzyskuje dostęp do kluczy do lokalu. Zakwaterowanie następuje automatycznie po otwarciu sejfu z kluczami. Doba rozliczeniowa w Obiekcie rozpoczyna się od godziny 16:00 w dniu przyjazdu i kończy się o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu, chyba, że inaczej uzgodniono z opiekunem Obiektu.
4. Klient jest zobowiązany do poinformowania opiekuna o planowanej godzinie przybycia drogą mailową lub telefoniczną. Zakwaterowanie po godzinie 22:00 oraz samo wykwaterowanie przed godziną 8:00 powinno być zgłoszone wcześniej i ustalone z opiekunem Obiektu.
5. Warunkiem otrzymania kodu dostępowego do lokalu jest przesłanie przez Klienta na adres email LK RESORTS skanu lub zdjęcia wypełnionego przez niego oświadczenia którego treść Klient otrzymuje w wiadomości wysyłanej dla potwierdzenia rezerwacji, a które to oświadczenie stanowi potwierdzenie zapoznania się przez Klienta z Regulaminem LK RESORTS, Tabelą opłat oraz warunkami wykorzystania Kaucji na wypadek zaistnienia zdarzeń przewidzianych w Regulaminie. W przypadku gdy zakwaterowanie następuje
w godzinach pracy recepcji a powyższe oświadczenie nie zostało wcześniej nadesłane, warunkiem otrzymania kluczy do lokalu oraz warunkiem zakwaterowania jest złożenie pisemnego oświadczenia tej treści wobec przedstawiciela LK RESORTS. W przypadku zakwaterowania następującego po godzinach pracy recepcji, niezależnie od uprzedniego nadesłania skanu lub zdjęcia przedmiotowego oświadczenia Klient zobowiązany jest w każdym czasie, na żądanie przedstawiciela LK RESORTS, do złożenie pisemnego oświadczenia tej treści pod rygorem utraty prawa do korzystania z lokalu do czasu wykonania tego obowiązku.
6. W celu zakwaterowania w lokalu położonym w danym Obiekcie należy okazać opiekunowi obiektu dowód osobisty potwierdzający tożsamość. W przypadku zakwaterowania następującego po godzinach pracy recepcji Klient zobowiązany jest w każdym czasie na żądanie przedstawiciela LK RESORTS do przedstawienia takiego dokumentu pod rygorem utraty prawa do korzystania z lokalu do czasu wykonania tego obowiązku.
IV. Obowiązki i odpowiedzialność Klienta.
1. Liczba osób przebywających w lokalu położonym w danym Obiekcie musi być zgodna z przesłaną wcześniej listą meldunkową oraz nie może przekraczać maksymalnej liczby osób podanej w charakterystyce lokalu. Klient zobowiązany jest do poinformowania LR RESORTS telefonicznie lub e-mailem o jakiejkolwiek zmianie tej liczby. Goście osób zgłoszonych mogą przebywać w Obiekcie do godziny 21.00. Ilość gości należy wcześniej zgłosić telefonicznie. Łączna ilość gości przypadających na jeden lokal nie może przekraczać 3 osób.
2. W przypadku stwierdzenia pobytu osób w lokalu lub Obiekcie z naruszeniem zasad opisanych w ust. 1 powyżej Klient zostanie obciążony karą w wysokości określonej w Tabeli Opłat za każdy stwierdzony przypadek oraz będzie zobowiązany do uiszczenia opłaty należnej za dodatkową osobę w wysokości określonej w Tabeli opłat wobec danego Obiektu.
3. Brak uwag ze strony Klienta co do uszkodzeń w lokalu lub stanu czystości w ciągu 2 godzin po otrzymaniu kluczy jest równoznaczny ze stwierdzeniem, że Klient nie ma zastrzeżeń do stanu oraz czystości lokalu. Zgłoszenie uwag o których mowa powyżej następować będzie wyłącznie w formie wiadomości e-mail wysłanej na adres: rezerwacje@lkresorts.pl do której załączone zostaną zdjęcia przedstawiające istotę uwagi.
4. Klient jest zobowiązany do użytkowania wszelkich urządzeń oraz sprzętów znajdujących się w lokalu oraz Obiekcie z uwagą, ostrożnością oraz według instrukcji ze szczególnym uwzględnieniem zasad dotyczących korzystania ze sprzętu RTV, AGD, jacuzzi , basenu oraz sauny wg instrukcji przekazanych przez opiekuna Obiektu lub też wg instrukcji dostępnych w lokalu lub Obiekcie.
W przypadku w którym w ciągu 2 godzin od zakwaterowania Klient nie zgłosi zastrzeżeń do udostępnienia mu instrukcji użytkowania dostępnych sprzętów lub urządzeń jest to równoznaczne z uznaniem, że instrukcje oraz zasady takie zna wraz z zasadami odpowiedzialności za ich naruszenie opisane w Regulaminie.
5. Uszkodzenia w lokalu lub Obiekcie powstałe w trakcie pobytu powinny być zgłoszone opiekunowi Obiektu w trybie natychmiastowym. Klient ponosi odpowiedzialność materialną za uszkodzenia powstałe w lokalu a wynikające
z jego działań lub zaniechań a w przypadku braku natychmiastowego ich zgłoszenia LK RESORTS, niezależnie od ich charakteru również za wszelkie następstwa wynikające z takiego opóźnienia.
6. Klient jest wyłącznie odpowiedzialny za wprowadzone przez niego do lokalu lub na teren Obiektu przedmioty, rzeczy, dokumenty bądź towary, w tym za rzeczy pozostawione choćby w częściach ogólnodostępnych.
7. Klient przyjmuje odpowiedzialność prawną i materialną za użytkowanie lokalu
i Obiektu, a w szczególności zobowiązany jest przestrzegać przepisów prawa, Regulaminu oraz zasad obowiązujących w całym Obiekcie.
8. Klient zobowiązany jest do nie naruszania praw innych osób przebywających
w Obiekcie oraz do poszanowania zasad współżycia społecznego.
9. W Obiektach LK Resorts obowiązuje cisza nocna, która trwa od godziny 23:00 do 7:00 dnia następnego.
10. W przypadku w którym Klient na terenie Obiektu nie przestrzega porządku prawnego, narusza powszechnie przyjęte normy współżycia społecznego i zasady określone w Regulaminie, a w szczególności gdy narusza spokój lub dobra innych osób i uprzednio ostrzeżony czyni tak nadal lub też doprowadza do interwencji służb porządkowych lub ochrony Obiektu, LK RESORTS zastrzega prawo do wypowiedzenia Klientowi Umowy w trybie natychmiastowym a w konsekwencji do spowodowania natychmiastowego opuszczenia przez Klienta Obiektu bez prawa do zwrotu jakichkolwiek należności za niewykorzystany okres pobytu.
11. Zabrania się organizowania - bez zgody LK RESORTS - wszelkich imprez
w Obiektach, w tym w szczególności wieczorów panieńskich i kawalerskich.
W przypadku nie dostosowania się do powyższej zasady LK RESORTS uprawnione jest do żądania od Klienta zapłaty kary umownej w wysokości 2000 zł zaś kara taka może być egzekwowana w całości lub części z wpłaconej Kaucji.
12. Na terenie Obiektów obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów poza wyznaczoną strefą. W przypadku stwierdzenia naruszenia powyższego zakazu LK RESORTS uprawnione jest żądania od Klienta zapłaty kary umownej w wysokości 1000 zł zaś kara taka może być egzekwowana w całości lub części z wpłaconej Kaucji.
13. W Obiektach obowiązuje zakaz używania otwartego ognia (tj. świeczek, lampek naftowych, gazowych itp.).
14. W przypadku korzystania z grilla lub paleniska znajdującego się w ogrodzie, Klient zobowiązany jest do dochowania szczególnej ostrożność i nie pozostawiania ich bez opieki osoby pełnoletniej zaznajomionej z zasadami korzystania z nich. Użytkowanie grilla oraz rozpalanie ogniska dozwolone jest tylko w miejscach do tego wyznaczonych. Dozwolone jest używanie przygotowanego opału tylko w formie drewna (spalanie śmieci lub innych przedmiotów lub źródeł opałowych jest zabronione).
15. W przypadku korzystania z kominka w lokalu należy nie dopuszczać do nadmiernego nagrzania się kominka, nie pozostawiać ognia w kominku na noc, nie pozostawiać ognia w kominku w przypadku wyjścia z lokalu.
16. Przed korzystaniem z balii ogrodowej należy zapoznać się z odrębnym regulaminem, który znajduje się w wejściu do strefy w której jest ona zainstalowana, ponadto powyższy regulamin wysyłany jest również na maila.
17. W każdym wypadku w którym lokal wyposażony jest w markizy, rolety lub żagle słoneczne Klient zobowiązany jest do ich zwinięcia schowania każdorazowo gdy z nich nie korzysta a przede wszystkim w przypadku pojawienia się zjawisk meteorologicznych w postaci silnego wiatru lub ulewy. W przypadku zaniechania wykonania obowiązku w tym zakresie oraz powstania z tego tytułu strat lub uszkodzeń Klient ponosi pełną odpowiedzialność a należności w tym zakresie mogą być potrącane wobec Klienta z wpłaconej przez niego Kaucji.
18. W przypadku awarii lub uszkodzenia jacuzzi które nie jest spowodowane niewłaściwymi działaniami jego użytkownika, Klientowi przysługuje rekompensata w kwocie 50 zł za każde 24h braku możliwości korzystania
z tego urządzenia. Powyższa rekompensata nie jest należna w sytuacji gdy w dniu przyjazdu Klienta woda w balii nie jest wstępnie ogrzana a jednocześnie urządzenia pozostają sprawne i gotowe do rozpoczęcia ogrzewania wody.
19. Parkowanie samochodów na niestrzeżonym parkingu na terenie Obiektu możliwe jest tylko w miejscu wskazanym przez opiekuna Obiektu. Parkowanie na wyznaczonym miejscu jest wliczone w koszt najmu lokalu jednakże dla jednego lokalu LK RESORTS gwarantuje zapewnienie maksymalnie dwóch miejsc. W przypadku większej ilości pojazdów przypadających dla jednego lokalu LK RESORTS udostępni takie miejsca jedynie w zakresie w jakim będą ku temu warunki które są uzależnione od stanu innych rezerwacji. Parkowanie każdego auta ponad dwa miejsca na jeden lokal wliczone w cenę najmu następować będzie odpłatnie wg cen określonych w Tabeli opłat.
20. LK RESORTS nie ponosi odpowiedzialności za utratę, zniszczenie lub uszkodzenia pojazdów oraz pozostawionego w nich mienia. W przypadku parkowania niezgodnego z Regulaminem (np. na innym niż wyznaczone miejscu bądź też ponad czas opłaconego pobytu) LK RESORTS może żądać od Klienta kary umownej w wysokości 50 zł za każdą dobę w której następuje naruszenie. Kara powyższa może być egzekwowana w całości lub części z wpłaconej Kaucji. Niezależnie od kary umownej, w przypadku gdy zaparkowane z naruszeniem Regulaminu auto zajmuje miejsce przypisane do innej rezerwacji wówczas LK RESORTS uprawnione jest do usunięcia (odholowania) auta na koszt Klienta
w przypadku gdy na wezwanie LK RESORTS nie opuści on zajmowanego miejsca.
21. Za bezpieczeństwo i wszelkie skutki działań osób niepełnoletnich na terenie Obiektu (włącznie z lokalami) pełną odpowiedzialność ponoszą ich rodzice lub opiekunowie.
22. Cena usług świadczonych przez LK RESORTS nie obejmuje ubezpieczenia.
Za doznane urazy, szkody i zniszczenie majątku (szkody spowodowane na zdrowiu i majątku trzeciej osoby), również za kradzież bagaży w czasie całego pobytu, LK RESORTS nie ponosi odpowiedzialności.
23. LK RESORTS nie ponosi odpowiedzialności za losowe i przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem wody, prądu, Internetu, telewizji.
24. W przypadku używania urządzeń elektrycznych lub jakichkolwiek innych nie stanowiących wyposażenia Obiektu wszelka odpowiedzialność w tym zakresie na zasadzie ryzyka spoczywa na Kliencie.
25. W przypadku stwierdzenia przenoszenia przez Klienta pomiędzy innymi lokalami rzeczy stanowiących wyposażenie lokalu lub też pozostawiania ich
w innych miejscach Obiektu, LK RESORTS może żądać od Klienta dodatkowej opłaty za przywrócenie stanu zgodnego z Regulaminem w wysokości przewidzianej w Tabeli opłat. Opłata powyższa może być egzekwowana w całości lub części z wpłaconej Kaucji.
26. Klient odpowiada za zachowanie lokalu i Obiektu w stanie zastanym.
27. Klient opuszczający lokal zobowiązany jest wyłączyć urządzenia elektryczne, zakręcić krany oraz zamknąć okna i drzwi.
28. W związku z końcem pobytu i przekazaniem lokalu Klient zobowiązany jest do wyrzucenia śmieci z lokalu oraz jego uprzątnięcia. W razie pozostawienia zabrudzenia przekraczającego zwyczajowe normy LK RESORTS uprawnione jest do pobrania z Kaucji opłaty za dodatkowe sprzątanie w wysokości przewidzianej w Tabeli opłat.
29. Klient ponosi odpowiedzialność majątkową w razie powstania jakichkolwiek szkód, choćby szkoda powstała z winy nieumyślnej i wyraża zgodę na to, aby wszelkie naprawy zniszczeń, uzupełnienie braków w wyposażeniu lub usunięcia usterek wykonane zostały na jego koszt.
30. W razie ustalenia podczas wykwaterowania, że w okresie pobytu w Obiekcie powstały jakiekolwiek zniszczenia, uszkodzenia lub szkody, opiekun Obiektu oraz Klient sporządzają na tę okoliczność protokół. Klient uprawniony jest do wniesienia uwag do protokołu. W razie odmowy podpisania protokołu przez Klienta, przyjmuje się, iż protokół podpisany przez opiekuna Obiektu ma moc protokołu podpisanego przez opiekuna Obiektu i Klienta.
V. Warunki anulacji i zmiany w rezerwacji
1. Klient po dokonaniu wpłaty wstępnej na poczet pobytu jest uprawniony do dokonania rezygnacji lub zmiany zarezerwowanego terminu wg poniższych zasad:
a. w przypadku w którym rezygnacja następuje z wyprzedzeniem minimum 30 dni wobec ustalonej daty rozpoczęcia pobytu rezerwacja może zostać anulowana jednakże dokonana przez Klienta wpłata podlega zamianie na voucher odpowiadający wartości dokonanej opłaty wstępnej na podstawie którego Klient jest uprawniony do wykorzystania tej kwoty na pobyt
w dowolnym Obiekcie w innym terminie, który rozpoczynać się będzie
w okresie przypadającym do 6 miesięcy od daty anulowania pierwszej rezerwacji a po upływie powyższego okresu, w przypadku jego niewykorzystania voucher taki wygasa i Klient nie jest uprawniony do otrzymania zwrotu środków na które opiewa voucher;
b. do zmiany terminu rezerwacji w okresie minimum 30 dni wobec ustalonej daty rozpoczęcia pobytu stosuje się odpowiednio zasady dotyczące rezygnacji z tym zastrzeżeniem, że wysokość opłaty za pobyt w ramach nowej rezerwacji nie może być niższa od rezerwacji zmienianej
a w przypadku gdyby tak było wówczas należność przewidziana dla pobytu zmienianego obowiązuje dla pobytu na który następuje zmiana;
c. w przypadku w którym rezygnacja następuje z wyprzedzeniem mniejszym niż 30 dni rezerwacja może zostać anulowana jednakże dokonana opłata wstępna nie podlega zwrotowi na rzecz Klienta natomiast w przypadku w którym Klient uiścił całą opłatę za pobyt
i następuje anulowanie rezerwacji z wyprzedzeniem mniejszym niż 30 dni wówczas Klient otrzymuje voucher na kwotę stanowiącą nadwyżkę pomiędzy wysokością opłaty wstępnej podlegającej utracie a całą wartością pobytu. Na podstawie powyższego vouchera Klient jest uprawniony do wykorzystania tej kwoty na pobyt w dowolnym Obiekcie
w innym terminie, który rozpoczynać się będzie w okresie przypadającym do 6 miesięcy od daty anulowania pierwszej rezerwacji a po upływie powyższego okresu, w przypadku jego niewykorzystania voucher taki wygasa i Klient nie jest uprawniony do otrzymania zwrotu środków na które opiewa voucher;
d. w przypadku zmiany terminu zgłoszonej w okresie poniżej 30 dni wobec pierwotnie ustalonej daty rozpoczęcia pobytu LK RESORTS uprawnione jest do podjęcia decyzji czy dokonana opłata wstępna podlega utracie przez Klienta z prawem do zaliczenia pozostałej należności czy też możliwe będzie uznanie całej kwoty wpłaconej przez Klienta. Powyższe zależy od indywidualnej sytuacji oraz możliwości po stronie LK RESORTS do zadysponowania lokalem w okresie w którym Klient nie będzie korzystał z niego zgodnie z pierwotną rezerwacją;
e. w przypadku w którym rezygnacja lub zmiana następować będzie
w terminie krótszym niż na 7 dni wobec ustalonej daty rozpoczęcia pobytu wówczas cała wpłacona przez Klienta należność podlega utracie
a ewentualne otrzymanie vouchera na jakąkolwiek część takiej opłaty uzależniona jest od swobodnego uznania po stronie LK RESORTS;
f. w ramach powyżej przewidzianej procedury zmiany terminu rezerwacji oraz wykorzystana voucherów Klient ponosi ryzyko sytuacji w której dostępność wolnych terminów może być ograniczona lub wyłączona stanem obłożenia rezerwacjami innych klientów, a w szczególności
w okresie tzw. „szczytu” przez który należy rozumieć ferie zimowe, wakacje, długie weekendy, święta, sylwester itp.
g. w każdym przypadku w którym należność za nowy termin pobytu jest wyższa niż wartość vouchera Klient zobowiązany jest do dokonania stosownej dopłaty.
2. Możliwość przedłużenia pobytu uzależniona jest od dostępności w danym terminie zaś zapytanie dotyczące takiej możliwości należy przedstawić opiekunowi Obiektu telefonicznie.
3. W przypadku skrócenia pobytu, opłata za pobyt w wysokości odpowiadającej deklarowanej w rezerwacji nie podlega obniżeniu ani zwrotowi.
4. Możliwość późniejszego wymeldowania z lokalu uzależniona jest od zgody opiekuna Obiektu oraz następuje za dodatkową opłatą stosownie do cennika przedstawionego w Tabeli opłat oraz z uwzględnieniem okoliczności danego terminu.
VI. Przeniesienie praw i obowiązków Klienta na inną osobę
Klient uprawniony jest do przeniesienia na inną osobę przysługujących mu z tytułu rezerwacji uprawnień pod warunkiem, że osoba ta oświadczy choćby w formie elektronicznej, że przejmuje wszystkie wynikające z tej rezerwacji obowiązki a LK RESORST choćby w formie elektronicznej wyrazi na takie przeniesienie zgodę. Warunkiem zajęcia przez LK RESORTS stanowiska co do możliwości przeniesienia rezerwacji jest podanie danych personalnych osoby, która przejmuje prawa i obowiązki wynikające z Umowy, ewentualnie przedstawienia wobec LK RESORTS dodatkowych informacji lub oświadczeń strony przejmującej adekwatnie do ewentualnego żądania LK RESORTS.
VII. Zwierzęta
Pobyt zwierząt jest w obiektach LK RESORTS mile widziany. W przypadku pobytu zgłoszonych zwierząt obowiązuje dodatkowa opłata. W przypadku psów zabrania się ich pozostawiania bez nadzoru Klienta a spacery oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych należy organizować poza terenem Obiektu. Posiadacz zwierzęcia zobowiązany jest do sprzątania po nim. W przypadku zaniechania tego obowiązku zostanie pobrana opłata
z kaucji w wysokości przewidzianej w Tabeli opłat. Opłata powyższa może być egzekwowana w całości lub części z wpłaconej Kaucji.
VIII. Wystąpienie siły wyższej
W przypadku wystąpienia okoliczności pozostających poza kontrolą LK RESORTS, których skutków nie sposób było przewidzieć a jednocześnie nie można ich
w wymaganym terminie zlikwidować zwyczajnymi środkami, LK RESORTS uprawnione jest do zaoferowania Klientowi zastępczego lokalu możliwie zbliżonego cechami do lokalu lub Obiektu pierwotnie zarezerwowanego. W przypadku odmowy przyjęcia przez Klienta proponowanej zmiany lub też w przypadku wystąpienia zjawisk o charakterze siły wyższej, których po stronie LK RESORTS nie sposób pogodzić z pobytem Klienta LK RESORTS uprawnione jest do jednostronnego anulowania rezerwacji. Powyższe uprawnienie dotyczy również sytuacji, w których bezpieczeństwo osobiste Klienta oraz osób z nim przebywających a także ich mienia, z powodów niezależnych od LK RESORTS, nie będzie mogło być zagwarantowane. Kwoty wpłacone przez Klienta podlegają wówczas zwrotowi z potrąceniem kwot należnych za usługi już wykonane.
IX. Prawo właściwe
Prawem właściwym dla ewentualnych sporów pomiędzy LK RESORTS a Klientem jest prawo polskie. Spory rozstrzygane będą przez sąd właściwy wg położenia Obiektu.
XI. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych
Na podstawie art. 13 ust.1 i 2 rozporządzenia RODO informujemy, że:
– administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
LK RESORTS Michał Laskowiak z siedzibą w Kobyłce ul. Nadmeńska 9, 05-230 Kobyłka, NIP 1251100521, REGON 141249575, dalej: administrator
– kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą: e-mail: rezerwacje@lkresorts.pl
tel: 512029929 lub osobiście w siedzibie administratora.
Pana/Pani dane osobowe zostały pozyskane w związku z zawarciem Umowy
z administratorem – aktualną podstawą prawną przetwarzania podanych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b, lit.c i lit.f rozporządzenia RODO.
W każdym czasie przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz prawo do przenoszenia danych.
W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest przesłanka prawnie uzasadnionego interesu administratorów, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
Wobec Pana/Pani osoby nie będą podejmowane zautomatyzowane decyzje (decyzje bez istotnego udziału człowieka), w tym Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
XII. Reklamacje
Reklamacje związane ze świadczeniem usług LK RESORTS należy składać pisemnie na adres siedziby LK RESORTS lub elektronicznie na adres poczty elektronicznej rezerwacje@lkresorts.pl
Reklamacja powinna zawierać następujące dane Klienta: imię, nazwisko, adres Klienta, adres poczty elektronicznej podany przy rezerwacji, numer rezerwacji oraz opis problemu, jaki pojawił się w związku z korzystaniem z usług LK RESORTS.
Reklamacje będą rozpatrywane na zasadzie pierwszeństwa zgłoszenia do LK RESORTS, na warunkach opisanych powyżej.
LK RESORTS rozpatrzy reklamację w terminie do 7 dni roboczych od dnia jej otrzymania. Niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji, LK RESORTS udzieli Klientowi odpowiedzi w sprawie reklamacji. Odpowiedź zostanie przesłana w takiej samej formie, w jakiej złożona została reklamacja na adres korespondencyjny Klienta podany przez niego w reklamacji lub też na podany przez niego adres poczty elektronicznej.